?

Log in

Standing in the shadows wondering what I'm doing here [entries|friends|calendar]
-;Lou Dawg Bitchhhh

[ website | Pictures ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[01 Aug 2006|09:56pm]
Photobucket - Video and Image Hosting
gotta love itCollapse )
5 thoughts | think of me

baha [15 Aug 2005|12:54pm]
[ mood | happy ]

Countdown for CT 16 days..yayaya!
i loved this summer and my friendsCollapse )

9 thoughts | think of me

[19 Jul 2005|07:27pm]
did amybody get there classes in the mail
yet?! (that go to north)
if u did then comment and let me know what
you have alrighty..
2 thoughts | think of me

haha so funy? [08 May 2005|05:45pm]
i just love how some ppl want to
know what your doing so bad that
they have to get a password for
this dumb asss thing and look at
everything u write in here so then
they have blackmail on you! haha
i love it so much! :)..oh well im
young..
3 thoughts | think of me

woop woop [27 Aug 2004|03:49pm]
holy shit!! i havent been online in like
a whole month that sucks ass haha but im
over my lovely friend Ericas house right
now hott shit.

anyways...damn i duno what to put in this
thing anymore..

well we are fittin to be eatin some ramens
so im gunna go.

im out. bye

btw, its going to rain on monday :):):) haha
[inside joke]
6 thoughts | think of me

:) hehe [25 Jul 2004|08:08pm]
[ mood | awake..unkike jamie haha ]

SMILE, your on candid camera!! Collapse )

18 thoughts | think of me

[16 Jul 2004|11:22am]
1. Accounting -perkins
2. Drivers ed - hummel haha!
3. Am history h.-stroh
4. integrated-Hauser im dumbb
5. Spainsh 2 -iriarte
6. english 3-skinner woo with stef! :)
7. Marine Science -koza
13 thoughts | think of me

[07 Jul 2004|12:26pm]
[ mood | cheerful ]

yay some pics from when i was over at jamies house <3

PicturesCollapse )

18 thoughts | think of me

Pictures from wedding [28 Jun 2004|10:30pm]
There are more pics that are going to be posted in my picgallery
but i have to still scan the rest this past week has been fun!!


wedding n stuffCollapse )
15 thoughts | think of me

[10 Jun 2004|08:28pm]
yes i passed all my classes :)
8 thoughts | think of me

[02 Jun 2004|08:21pm]
</a>


Friends only comment to be added
19 thoughts | think of me

navigation
[ viewing | most recent entries ]